مصاحبه آرشیو خبر ها
فرصت بی نظیری در لیگ قهرمانان در اختیار داریم

فرصت بی نظیری در لیگ قهرمانان در اختیار داریم

فرناندو یورنته مهاجم اسپانیایی تیم یوونتوس معتقد است رویارویی با رئال مادرید در نیمه نهایی لیگ قهرمانان یک فرصت بی نظیر برای بیانکونری است.

یوونتوس می تواند با کسب تنها یک امتیاز از بازی روز یکشنبه مقابل سمپدوریا نسخه ی اسکودتو را بپیچد و قهرمان سری آ شود. یورنته فتح چهارمین اسکودتوی متوالی را یک موفقیت فوق العاده می داند ولی معتقد است عملکرد تیم در اروپا است که در مورد عملکرد یوونتوس در این فصل قضاوت خواهد کرد.

یورنته در مصاحبه با روزنامه AS گفت:

" باید فوراً نسخه ی اسکودتو را بپیچیم و بعد از می توانیم تنها به رویارویی با رئال مادرید تمرکز کنیم."

" مردم به قهرمانی سری آ توسط ما عادت کرده اند، اما در حقیقت فتح اسکودتو کار ساده ای نیست. چیزی که می تواند نحوه ی به پایان رساندن فصل را برای ما تغییر دهد نمایششمان در مرحله ی نیمه نهایی است. فرصت بی نظیری برای موفقیت در اختیار ما قرار داده است."

" امیدواریم که بتوانیم در دو بازی رفت و برگشت فوق العاده ظاهر شویم. به خوبی از قدرت هجومی رئال آگاه هستیم و نمی خواهیم در رویارویی با آن ها هیچ اشتباهی مرتکب شویم."

بازی درخشان آلوارو موراتا یورنته را به یک نیمکت نشین در بازی های مهم تبدیل کرده است. با این حال یورنته از درخشش هموطنش خشنود است. او در این باره می گوید:

" او و من برای یک جایگاه رقابت می کنیم. من تا جایی که توانسته ام به او کمک کرده ام و او خیلی سریع با تیم تطابق پیدا کرد."

 

" او بسیار آماده است و در حال پشت سر گذاشتن فصلی فوق العاده است. مشکلات آغازین او در ابتدای فصل کاملا طبیعی بود، همین مساله برای من موقع پیوستن به یوونتوس به وجود آمد. در ایتالیا سبک بازی بسیار متفاوت است، اما او [موراتا] قدرت زیادی به تیم اضافه کرده است."

" سبک بازی ما متفاوت است و سرمربی [ماسیمیلیانو آلگری] بسته به حریف پیش رو گزینه های متفاوتی در اختیار خواهد داشت."

" تیم ترجمه انجمن هواداران باشگاه یوونتوس "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: